Diensten

Onze dienstenMarketing heeft zich in de laatste jaren sterk veranderd. Dit komt met name door de rol van de consument (zowel b2b als b2c). De consument is zelfstandiger, beter geïnformeerd en bepaald zelf de keuzes die hij maakt en laat zich steeds minder beïnvloeden door reclame en marketing uitingen van bedrijven. Dit verschijnsel wordt ook wel “The customer in the drivers seat” genoemd. De klant bepaalt zelf met wie hij zaken doet en gaat zelf opzoek naar informatie om deze keuze te maken. Bedrijven hebben steeds minder invloed op het beslis proces met hun traditionele marketing strategie welke meestal zender gedreven is. De indruk (experience) die de consument  krijgt van een bedrijf is voor een zeer groot deel bepalend voor zijn keuze. Veel bedrijven merken dit maar weten niet hoe ze hier mee om moeten gaan. Het antwoord is eCRM. Het is een combinatie van de disciplines database marketing en multichannel campagne management. Weten wanneer je wat via welk kanaal met je klant moet communiceren en dit ook zo inrichten. Een hoge mate van marketing automatisering maakt het mogelijk  de 1 op 1 communicatie met de doelgroepen aan te gaan. eCRm is dialoog marketing anno 20NU!

Het Klantinteractie Huis biedt alle diensten aan om uw organisatie klantgerichter te laten zijn en de juiste interactie met uw doelgroepen aan te gaan, in iedere fase van het klant levenscyclus en via ieder kanaal.